Σχολικής ηλικίας
προγραμματα για ολα τα επιπεδα
Η A – junior τάξη είναι η απαραίτητη αρχή για κάθε παιδί που θέλει να μάθει σωστά αγγλικά αποκτώντας όλες τις βασικές δεξιότητες που θα το ακολουθήσουν στα επόμενα επίπεδα μέχρι και το C2 (Proficiency).
Επίπεδα: Βασικό, Μεσαίο, Προχωρημένο
Από την A – Junior έως το Proficiency.
Έναρξη μαθημάτων 12/9
Με ευέλικτα ωράρια που προσαρμόζονται στις υποχρεώσεις των μαθητών.
CLASSES
Τάξεις βασικού επιπέδου
Junior A
3 ωρεσ / εβδομαδα – 1 ετοσ
Η Junior A είναι από τις πιο σημαντικές χρονιές των παιδιών. Μετά την ομαλή εισαγωγή στη γλώσσα τον πρώτο 1,5 μήνα, τα παιδιά αποκτούν εκτεταμένο λεξιλόγιο 600 λέξεων με διασκεδαστικό τρόπο, αλλά και με την χρήση τεχνολογίας σε μεγαλύτερο βαθμό. Έμφαση δίνεται και στον γραπτό λόγο με το προφορικό κομμάτι να εξακολουθεί να είναι κυρίαρχο. Καθήκοντα πλέον ανατίθενται στους μαθητές.
Senior A
3 ωρεσ / εβδομαδα – 1 ετοσ
Στο Senior A Course, η κατανόηση και η εμπέδωση πιο απαιτητικού λεξιλογίου επιτυγχάνεται, με την ουσιαστική έκθεση σε ακουστικά, κείμενα, διαλόγους, videos, διαδραστικά παιχνίδια κ.α. ειδικά δομημένα για το επίπεδο αυτό. Γίνονται επίσης τα πρώτα βήματα δημιουργικής γραφής ενώ προάγεται παράλληλα η κριτική σκέψη με στόχο την καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας της γλώσσας.
Senior B
4 ωρεσ / εβδομαδα – 1 ετοσ
Στο Senior B Course οι μαθητές σταδιακά αποκτούν περισσότερες δεξιότητες όπως οργανωτικές ικανότητες και μεθοδολογία ορθής μελέτης. Με σύγχρονη θεματολογία μέσα από καταστάσεις πραγματικής ζωής αναπτύσσουν αυτονομία, κριτική σκέψη και βελτιώνουν όλες τις γλωσσικές δεξιότητες (ομιλία, ακρόαση, ανάγνωση, γραφή) θέτοντας ισχυρές βάσεις για την περαιτέρω κατάκτηση της γλώσσας. Διαθέσιμες οι εξετάσεις επιπέδου Α1.
Senior C
5 ωρεσ / εβδομαδα – 1 ετοσ
Στο Senior C Course οι μαθητές αυξάνουν θεαματικά το λεξιλόγιο τους, εξασκούν συστηματικά όλες τις δεξιότητες επιτρέποντας περισσότερη δημιουργικότητα και ανάπτυξη ιδεών. Γίνεται η πρώτη επαφή με σχεδόν όλα τα γραμματικά φαινόμενα, δίνοντας μια συνολική εικόνα για την λειτουργία της γλώσσας. Πληθώρα εκπαιδευτικού υλικού και δραστηριοτήτων. Διαθέσιμες οι εξετάσεις επιπέδου Α2.
OBJECTIVES
Στόχοι και αποτελέσματα βασικού επιπέδου
Κατανόηση προφορικού λόγου
Kαταλαβαίνει κείμενα προφορικού λόγου, σε τυπικό ή φιλικό ύφος, περιορισμένης διάρκειας, με απλή δομή και με πληροφορίες που δίνονται με σαφήνεια και λογική σειρά.
Απόκτηση βασικού λεξιλογίου
Κατανοεί καθημερινές φράσεις και λεξιλόγιο που συνδέονται με τομείς άμεσης προσωπικής εμπειρίας (οικογένεια, αγορά, εργασία, διασκέδαση, ασχολίες κτλ.).
Διαχείριση πληροφορίας και οδηγιών
Καταλαβαίνει το κύριο νόημα μικρών προφορικών κειμένων, που εκφέρονται με αργή αλλά φυσική ροή λόγου, όπως απλές δημόσιες ανακοινώσεις, τηλεφωνικές πληροφορίες, δελτία καιρού κ.α.
Κατανόηση γραπτού λόγου
Διαβάζει μικρά απλά κείμενα, βρίσκει συγκεκριμένες προβλέψιμες πληροφορίες σε γνώριμα θέματα και καταλαβαίνει σύντομη και απλή προσωπική αλληλογραφία.
Παραγωγή γραπτού λόγου
Γράφει σε φιλικό ύφος κείμενα περιορισμένου μήκους με απλή δομή, στα οποία είναι σε θέση να παραθέτει με λογική σειρά τις απόψεις και τις ιδέες του για θέματα που γνωρίζει.
Παραγωγή προφορικού λόγου
Έχει την ικανότητα να επικοινωνεί σε απλές καθημερινές καταστάσεις οι οποίες απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από οικεία θέματα και δραστηριότητες.
CLASSES
Τάξεις μεσαίου επιπέδου
D/Pre-Lower
6 ωρεσ / εβδομαδα – 1 ετοσ
Οι μαθητές εμπεδώνουν το μεγαλύτερο κομμάτι γραμματικής με εξάσκηση σε διαφορετικούς τύπους ασκήσεων αντίστοιχων με αυτές πραγματικών εξετάσεων προετοιμάζοντας έτσι την συμμετοχή στις εξετάσεις Β2 τον επόμενο χρόνο. Εξασκούν ισορροπημένα και τις 4 δεξιότητες, ομιλία, ακρόαση, ανάγνωση, γραφή. Η κατανόηση κειμένου γίνεται μεθοδικά και οργανωμένα. Έμφαση δίνεται στην ορθά δομημένη παραγωγή γραπτού λόγου με ανάπτυξη κριτικής σκέψης, μεθοδολογίας επίλυσης προβλημάτων και μεθόδου επιχειρηματολογίας. Διαθέσιμες εξετάσεις Β1 στα πρότυπα του Β2.
Lower B2
6 ωρεσ / εβδομαδα – 1 ετοσ
Σε συνδυασμό με την κατάκτηση του επιπέδου, η απόκτηση πιστοποιητικού επιπέδου B2, που εξετάζει όλες τις δεξιότητες και είναι αναγνωρισμένο, είναι ένας εκ των βασικών στόχων των μαθητών με την ολοκλήρωση της τάξης αυτής. Οι σπουδαστές μαθαίνουν να επικοινωνούν σε ρεαλιστικές συνθήκες, να διαχειρίζονται καθημερινά θέματα ενώ έμφαση δίνεται και στην παραγωγή οργανωμένου γραπτού λόγου, επίσημου και ανεπίσημου. Η χρήση ποικιλίας εκπαιδευτικού υλικού και δραστηριοτήτων γίνεται σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, webbooks, online tasks, teamwork projects, competitions, topic days κ.α.
OBJECTIVES
Στόχοι και αποτελέσματα μεσαίου επιπέδου
Ανεπτυγμένη κατανόηση προφορικού λόγου
Καταλαβαίνει εκτενή κείμενα προφορικού λόγου, παρακολουθεί ακόμη και σύνθετη ανάπτυξη επιχειρημάτων, εφόσον το θέμα είναι σχετικά οικείο. Κατανοεί τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και προγράμματα επικαιρότητας, καθώς και συζητήσεις μεταξύ πολλαπλών ομιλητών.
Στρατηγικές κατανόησης λεξιλογίου
Αναγνωρίζει φωνητικά άγνωστες λέξεις και τις συγκρατεί, ώστε να ρωτάει αργότερα για τη σημασία ή την ορθογραφία τους. Χρησιμοποιεί βοηθητικές στρατηγικές κατανόησης όπως να αντλεί πληροφορίες από τον τόνο της φωνής, την έμφαση, τις παύσεις κτλ.
Ανεπτυγμένη κατανόηση γραπτού λόγου
Κατανοεί κείμενα σχετικά με τις καταστάσεις και τη θεματολογία που περιγράφονται σ’ αυτό το επίπεδο. Εντοπίζει άλλοτε την ουσία και άλλοτε τις σχετικές λεπτομέρειες, ανάλογα την περίσταση. Αναγνωρίζει την πρόθεση και το σκοπό αποσπασμάτων που προέρχονται από πηγές όπως εφημερίδες, περιοδικά, κανονισμούς, επίσημα γράμματα και αναφορές.
Εξέλιξη στρατηγικών κατανόησης
Χρησιμοποιεί κατάλληλες στρατηγικές κατανόησης, διακρίνει τα κύρια από τα δευτερεύοντα σημεία, διακρίνει το κύριο θέμα από το σχόλιο, αντλεί πληροφορίες από άλλα στοιχεία όπως είναι οι τίτλοι, η εικονογράφηση, τα τυπογραφικά τεχνάσματα, κατανοεί το νόημα από τα συμφραζόμενα.
Βελτιωμένη παραγωγή γραπτού λόγου
Παράγει περιγραφικό και αφηγηματικό λόγο με λογική σαφήνεια και ακρίβεια, πάνω σε θέματα που αναφέρονται σε προσωπικές και καθημερινές εμπειρίες και είναι σχετικά με τις επικοινωνιακές καταστάσεις και τη σχετική θεματολογία αυτού του επιπέδου. Αιτιολογεί, υποστηρίζει ή επιχειρηματολογεί με λογική δομή και συνοχή.
Βελτιωμένη παραγωγή προφορικού λόγου
Συνομιλεί με σχετική ευχέρεια και αυθορμητισμό πάνω στις θεματικές περιοχές που περιγράφονται σ’ αυτό το επίπεδο. Εκφράζει τις προσωπικές του ιδέες, τις ανάγκες και τις προθέσεις του με ακρίβεια. Υποστηρίζει την άποψή του με επιχειρήματα.
CLASSES
Τάξεις προχωρημένου επιπέδου
Proficiency C2 – Εντατικό
9 μηνεσ
Σε ένα σχολικό έτος οι μαθητές εμβαθύνουν στην χρήση και κατανόηση της γλώσσας με θεματολογία όπως ανθρώπινα δικαιώματα, περιβάλλον και δικαιώματα των ζώων, ηθική της τεχνολογίας, ψυχολογία, ανθρώπινες σχέσεις κ.α. Στόχος η ουσιαστική απόκτηση δεξιοτήτων που θα αποτελέσουν εργαλεία στην αγορά εργασίας του 21ου αιώνα. Το εντατικό πρόγραμμα περιλαμβάνει συχνές επιπρόσθετες προσομοιώσεις γραπτών και προφορικών εξετάσεων με σκοπό την ταχύτερη εξοικείωση με διάφορους τύπους εξέτασης και ανάπτυξης.
Proficiency C2 – Ημι-εντατικό
9 + 4 μηνες
To ημί-εντατικό πρόγραμμα δίνει τον έξτρα χρόνο για ομαλότερη εξοικείωση και κατανόηση της ύλης από τον μαθητή, παράλληλα προσφέροντας και μία σειρά από δραστηριότητες όπως προβολές ταινιών, documentaries, videos, projects και teamwork tasks. Έτσι η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων επιτυγχάνεται χωρίς την πίεση χρόνου με τους μαθητές να δίνουν εξετάσεις τον Δεκέμβριο.
Proficiency C2 – Κανονικό
9 + 9 μηνες
Το παραδοσιακό ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών στο επίπεδο Proficiency περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω, καθώς και extra προετοιμασία εξετάσεων, περισσότερη έκθεση στην γλώσσα μέσα από πληθώρα δραστηριοτήτων που βοηθούν τα παιδιά να εμπεδώσουν και να κατακτήσουν το πολύ υψηλό επίπεδο γνώσης που αντιπροσωπεύει το C2. O Χρόνος εδώ αποτελεί σύμμαχο μας, με τους μαθητές να δίνουν εξετάσεις τον Μάιο του 2ου έτους ενώ διαθέσιμες είναι οι εξετάσεις επιπέδου C1 (Advanced) με την ολοκλήρωση του 1ου έτους.
OBJECTIVES
Στόχοι και αποτελέσματα προχωρημένου επιπέδου
Άριστη κατανόηση προφορικού λόγου
Κατανοεί οποιοδήποτε συνομιλία είτε ως ακροατής είτε ως συνομιλητής, η οποία μπορεί να αφορά αφηρημένα, σύνθετα και ίσως εξειδικευμένα θέματα, πέρα από τα προσωπικά ή επαγγελματικά του ενδιαφέροντα.
Διάκριση ύφους και διάθεσης
Διακρίνει λεπτές διαφορές ύφους, υπονοούμενα και αναφορές σε κοινωνικοπολιτισμικά στοιχεία, βγάζει συμπεράσματα για διαθέσεις και προθέσεις των (συν)ομιλητών εντοπίζοντας τις σχετικές ενδείξεις του κειμένου που ακούει.
Άριστη κατανόηση γραπτού λόγου
Κατανοεί, με πολύ μικρές πιθανότητες παρανόησης, όλα σχεδόν τα είδη γραπτών κειμένων, σύνθετα, εξειδικευμένα, λογοτεχνικά. Είναι σε θέση να διακρίνει αποχρώσεις ύφους καθώς και άρρητες διαθέσεις του συγγραφέα σε οποιοδήποτε κείμενο.
Αποτελεσματική ταυτοποίηση χρήσιμων πληροφοριών
Εντοπίζει γρήγορα μέσα σε κείμενα τις λεπτομέρειες που τον ενδιαφέρουν, χρησιμοποιεί τις πηγές πληροφοριών αποτελεσματικά για την πλήρη κατανόηση του κειμένου και αξιολογεί το υλικό του.
Παραγωγή άρτιου γραπτού λόγου
Είναι σε θέση να γράφει σαφή, ρέοντα σύνθετα κείμενα με κατάλληλο και αποτελεσματικό ύφος και με λογική δομή για οποιοδήποτε θέμα και σκοπό. Σε επίπεδο αλληλογραφίας, εκφράζεται με σαφήνεια και επιλέγει το ανάλογο ύφος είτε σε προσωπικό (φιλικό) είτε σε επαγγελματικό ή άλλο επίπεδο (επίσημο).
Άριστη παραγωγή προφορικού λόγου
Αποτυπώνει τις απόψεις του μέσα από ένα ρεπερτόριο πολύπλοκων γραμματικών δομών, τις οποίες χειρίζεται με άνεση και ακρίβεια. Σε επίπεδο λεξιλογίου χρησιμοποιεί κατάλληλα ένα ευρύ λεξιλογικό φάσμα, το οποίο περιλαμβάνει και ιδιωματικές εκφράσεις και όρους της καθομιλουμένης.
TESTIMONIALS
Οι μαθητές μας λένε…

Νομίζω ότι οι αναμνήσεις είναι το πολυτιμότερο δώρο του παρελθόντος… Σας ευχαριστώ για τις ωραίες στιγμές, για το κουράγιο που μου δίνατε όταν απογοητευόμουνα, για τα χαμόγελα και πάνω απ’ όλα για τα εφόδια που χρειάζονται στη ζωή και δεν είναι άλλα από τη μόρφωση και την ανθρωπιά.
Βίκυ Μ.

Εκπαιδευτικό κέντρο με μεγάλη επιτυχία στην αγγλομάθεια. Εξαιρετικό περιβάλλον εκμάθησης, που προάγει την συνεργασία και τη συμμετοχή. Δεν υποστηρίζει την στείρα γνώση, αλλά στοχεύει στην εκπαιδευτική και κοινωνική ανέλιξη των μαθητών από μικρή, μόλις, ηλικία. Το προσωπικό άριστο εφοδιασμένο με όλα τα απαραίτητα προσόντα, ακαδημαϊκά και διαπροσωπικά συμβάλλει σημαντικά στην δημιουργία ολοκληρωμένων ανθρώπων.
Εύα Κ.
Join our world
Μπείτε σε έναν κόσμο μάθησης, εμπειριών και εκπαιδευτικής υποστήριξης.